| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
biker Nieuw lid
Leeftijd: 54 Geregistreerd op: 30-10-2008 Berichten: 1 Woonplaats: Beverwijk
|
|
| Naar boven |
|
 |
Kiro Moderator
Leeftijd: 53 Geregistreerd op: 6-8-2007 Berichten: 1350
|
Geplaatst: Za 16 Jan, 2010 12:11 Onderwerp: |
|
|
Ik heb ze op aanraden van een podotherapeut gekocht afgelopen zomer. Het geeft mij alleen maar extra pijn. Mijn reumatoloog kon zich dat wel voorstellen maar liet zich er verder niet zo over uit. |
|
| Naar boven |
|
 |
Caro Lid

Leeftijd: 36 Geregistreerd op: 10-11-2007 Berichten: 303 Woonplaats: Limburg
|
Geplaatst: Zo 17 Jan, 2010 11:11 Onderwerp: |
|
|
| Kiro schreef: | Mijn reumatoloog kon zich dat wel voorstellen maar liet zich er verder niet zo over uit. |
Grijns. _________________ 'Be kinder than necessary because everyone you meet is fighting some kind of battle' |
|
| Naar boven |
|
 |
Geer Lid
Leeftijd: 48 Geregistreerd op: 28-9-2005 Berichten: 33 Woonplaats: Rijswijk
|
Geplaatst: Ma 01 Feb, 2010 15:17 Onderwerp: |
|
|
| Er is maar één echte anti-schoen en dat is geen schoen. Niks zo goed voor je voeten dan een stuk door de natuur lopen zonder schoenen aan. Mijn plantaire fasciitis is er in ieder geval mee verdwenen. Vlakke ondergronden geven alleen problemen voor voeten die al verzwakt zijn. Als je zwakke voeten hebt kun je ze alleen sterker krijgen door rustig op zachte ondergrond te oefenen. |
|
| Naar boven |
|
 |
Caro Lid

Leeftijd: 36 Geregistreerd op: 10-11-2007 Berichten: 303 Woonplaats: Limburg
|
Geplaatst: Di 02 Feb, 2010 23:14 Onderwerp: |
|
|
| Geer schreef: | | Er is maar één echte anti-schoen en dat is geen schoen. |
Klinkt héél logisch!  _________________ 'Be kinder than necessary because everyone you meet is fighting some kind of battle' |
|
| Naar boven |
|
 |
Mamsje Lid
Leeftijd: 48 Geregistreerd op: 14-3-2008 Berichten: 77 Woonplaats: Frankrijk
|
Geplaatst: Wo 03 Feb, 2010 00:57 Onderwerp: |
|
|
Ik zweer al 30 jaar bij Kickers legends. Ik weet alleen niet of die in Nederland nog te koop zijn. Zijn wel erg duur, zo'n 100 euro, maar je loopt er dan ook een jaar of 10 echt heerlijk op. _________________ http://www.youtube.com/watch?v=7l74d1fmZbw |
|
| Naar boven |
|
 |
Willem1956 Lid
Leeftijd: 53 Geregistreerd op: 16-12-2009 Berichten: 15 Woonplaats: Almería, Spanje
|
Geplaatst: Zo 07 Feb, 2010 11:23 Onderwerp: MBT schoenen |
|
|
Ik heb de MBT sportschoenen gekocht (op aanraden van een vriendin)
Ik kan er maar korte stukjes op lopen en ben dan echt versleten, ook doet mijn rug daarna enorm pijn. Men zegt dat lopen op MBT schoenen de indruk wekt dat je door het zand loopt.... en dat klopt ook wel. Rul zand dan, en als je daar een half uur doorloopt.....vul het zelf verder maar in.
Mijn vrouw heeft ze ook, heeft geen spondilitis en kan er ook niet op lopen. Misschien zijn ze dan toch niet zo goed... _________________ alea jacta est |
|
| Naar boven |
|
 |
Kiro Moderator
Leeftijd: 53 Geregistreerd op: 6-8-2007 Berichten: 1350
|
Geplaatst: Ma 08 Feb, 2010 23:45 Onderwerp: |
|
|
Ben gelukkig niet de enige die zre koopt en er niet op kan lopen  |
|
| Naar boven |
|
 |
Mamsje Lid
Leeftijd: 48 Geregistreerd op: 14-3-2008 Berichten: 77 Woonplaats: Frankrijk
|
Geplaatst: Di 09 Feb, 2010 01:00 Onderwerp: |
|
|
Ik heb even de site van MBT bekeken en ik ben eerlijk gezegd nogal geschokken, ik zou onmogelijk op dit soort schoenen kunnen lopen en wat een prijzen, echt erg.
Vroeger kon ik op de hoogste naaldhakken lopen, maar ik had altijd een paar van deze schoenen:
http://www.3suisses.nl/legend-bottines-van-kickers-a53t6532-nl.html
Nu heb ik niet anders meer en ik ben heel erg tevreden. Ze zijn dan niet echt elegant, maar zo confortabel. En echt onverslijtbaar, ik doe er een jaar of 10 mee.
P.s. koop echter nooit de suede versie, die zitten niet zo fijn en slijten snel. _________________ http://www.youtube.com/watch?v=7l74d1fmZbw |
|
| Naar boven |
|
 |
geval Lid
|
Geplaatst: Di 09 Feb, 2010 13:52 Onderwerp: |
|
|
Hoi ik ken deze schoenen niet.
Maar ik koop altijd ecco's. Deze zijn wel prijzig maar ik doe er 2 jaar mee.
En ze lopen heerlijk! Vooral goede stevige schoenen.
Echt een aanrade!
Groetjes van Lisette |
|
| Naar boven |
|
 |
|